Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.

 

 

 
Podporuje mojeID

Úvod » Učebnice, odborná literatúra » Spoločenské vedy » Reklama, marketing, obchod » Problémy marketingu vo verejnom sektore


        

Problémy marketingu vo verejnom sektore

Dušan Masár

skladom

 

Strážny pes
Skladom: 2,00 ks
Dostupnosť: Skladom (zasielame do 24 hod)
Doba dodania Doručenie 21.10.2018 do 16:00.
Objednajte dnes do 12:00
Číslo produktu: 9881182
Vydavatel: Vysoká škola Danubius
Počet strán: 164
Jazyk: slovenský
Väzba: viazaná
EAN kód: 9788089267941
Bežná cena 19,63 €
Naša cena bez DPH: 14,63 €
Naša cena s DPH (10 %):
16,09 €

do košíka:
  ks  

Popis tovaru

Autor sa snažil v tejto publikácii systematicky analyzovať problematiku možnej aplikácie marketingových prístupov v nekomerčnej sfére, t.j. vo verejnom sektore. V monografii sú okrem základných marketingových východísk spracované socioekonomické a verejno-politické aspekty uplatňovania marketingových nástrojov, resp. prístupov v podnikaní a v činnostiach inštitúcií verejnej ekonomiky. Forma a rozsah spracovania predkladanej monografie ponúka zorientovanie sa v problematike verejnej politiky a marketingu.

Dátum vydania: 8.5.2013
Vydanie: 1.
Väzba: viazaná
ISBN: 978-80-89267-94-1
Strán: 164
Formát (mm): 148x210

Na stiahnutie

0

NÁZORY A OTÁZKY

NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Nebol zatiaľ pridaný žiadny názor. Pridajte svoj názor alebo dotaz ako prvý.

Strážny pes
Watch DOG


Informovať na e-mail pri zmene:


       keď cena klesne pod

        keď produkt bude na sklade


Zadajte Váš e-mail: