Milí knihomoli, ak sa Vám podarí "vyklikať" objednávku nad 20,- EUR, budeme radi, ak si v sekcii: Knihy zdarma pri nákupe nad 20,- € nájdete tú "svoju"
Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
pondelok - piatok: 7:30 - 16:30
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 39 € a máte dopravu ZADARMO
Novinky
08.04.2022
Edičné plány
ODKAZ NA EDIČNÉ PLÁNY čítať celé
Zobraziť všetky novinky

 

poloha-daryzivota

 

 
 
 
     
            
                   

 
  1. Úvod
  2. Doprava a platba
  3. Poškodený balík?

Prevzatie a reklamácia poškodenej zásielky

Príjemca zásielky je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne po jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie tovaru alebo obalu, je príjemca povinný vyhotoviť záznam - reklamačný zápis o poškodení za prítomnosti dopravcu-kuriéra. Výhradu k tovaru uvedie príjemca na škodový zápis, ktorý mu poskytne prepravca. Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky do troch dní na adrese info@daryzivota.sk. Neskoršie reklamácie tohto druhu bude možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia (napr. tlačiarenský defekt). Zákazník je povinný pri prevzatí výrobku (osobnom aj neosobnom) skontrolovať kompletnosť balenia. Pri osobnom odbere je kupujúci povinný skontrolovať si obsah balenia okamžite, dodatočné reklamácie nebudú akceptované. 

 

   123kurier logo            GLS Logo          logo         

Kde nás nájdete

Bratislavská 12

Žilina, 010 01

Zaparkovať môžte na chodniku, priamo pred schodami do kancelárie. 

 

Kontakty
Logo
Daryzivota.sk
Katka
pondelok - piatok: 7:30 - 16:30
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk